що таке внутрішнє планування

Зміст внутрішніх планів залежить від вибраної схеми внутрішнього економічного управління, передусім від ступеня економічної самостійності підрозділів. Для підрозділів внутрішньої кооперації, особливо за умов технологічної їх спеціалізації, основними розділами плану є план виробництва і план витрат. Але треба мати на увазі, що таке розмежування горизонту планування не є абсолютним і значною мірою залежить від економічного статусу структурних одиниць підприємства і розділів плану. Для внутрішньокоопераційних підрозділів, діяльність яких не виходить за межі підприємства, основний акцент робиться на поточні плани виробництва і витрат.


Види планів, стратегічне планування. Планування є основною функцією менеджменту, яка зв'язує разом всі управлінські функції. Без планування організація невзмозі чітко визначити свої цілі і напрямки діяльності. Планування - це вид управлінської діяльності, який визначає перспективу і майбутній стан організації, шляхи і способи його досягнення. Процес планування допомагає прийняттю обґрунтованих управлінських рішень. Внутрішня координація включає координацію стратегічної діяльності для врахування сильних і слабких сторін організації в цілях досягнення ефективної інтеграції внутрішніх операцій. Організаційне стратегічне бачення - передбачає системне вивчення менеджерами минулих стратегічних рішень.


Система та зміст внутрішніх планів. Планування як важлива функція менеджменту — це процес визначення (проектування) завдань на майбутнє, умов і засобів їх виконання. Планування діяльності підприємства має два аспекти — зовнішній і внутрішній. Ці аспекти планування тісно пов’язані, але мають специфічні завдання й особливості, передусім на середніх і великих підприємствах з розвинутою внутрішньою структурою та внутрішньокоопераційними підрозділами. Перший аспект планування стосується підприємства як юридичної особи і суб’єкта ринку, що функціонує в певному мікро- і макросередовищі.


Сутність планування полягає у визначенні цілей організації, шляхів і методів їх досягнення; мети ж описують бажаний стан організації. Таким чином, без планування неможливо цілеспрямоване управління організацією. Крім того, план як результат процесу планування має й інші, більш приватні функції: • рефлексивну - усвідомлення іміджу організації зовнішньої і внутрішньої громадськістю; • мотиваційну - спонукання персоналу до продуктивної діяльності; • критеріальну - обгрунтування прийнятих рішень та оцінки зроблених дій. Плани бувають стратегічними і поточними, поточні - періодичними і разовими.


У системі планування розглядають процес планування та власне план. Планування — це процес складання плану діяльності підприємства на майбутній —плановий період, передбачення контролю за його виконанням, корегування його в зв'язку зі зміною економічних та політичних обставин як на підприємстві, так і поза його межами — у державі, регіоні, на ринках. Процес планування включає по-перше, як загальноекономічний процес, як антипод механізму цін у внутрішній діяльності підприємства. Ціни та ринок у внутрішній діяльності фірми замінюються діями менеджерів, планом; по-друге, планування виступає як складова частина управління всіма сферами діяльності фірми.


Особливості вимог до внутрішнього планування та обладнанню різного типу житлових будівель: Розрізняють три типи внутрішнього планування житлових будівель: квартирний, галерейний і готельний, або коридорний . Найбільш поширений квартирний тип. Квартири в житлових будівлях об'єднують в секції. Рис. 110. План рядовий секції житлового будинку квартирного - - - Медична Бібліотека на веб-сайті medbib.in.ua


Планування зовнішньоекономічної діяльності: сутність, цілі та планування. Реферат. Сутність планування як функції управління. Цілі управлінського планування. Планування - є первісною з-поміж решти функцій управління, оскільки прийняті в процесі її реалізації рішення визначають характер здійснення всіх інших функцій управління. До підфункцій планування відносяться: цілевстановлення Зовнішній та внутрішній аналіз показують, з чим організація може зустрітися у дорозі: що буде допомагати, а що перешкоджати її діяльності. Проте, необхідно ще знати, до якого конкретно "пункту" прямує організація і коли, у які терміни вона туди достанеться. Аби знайти відповіді на ці запитання і визначаються цілі діяльності організації.


Планові значення показників гір цьому методі визначаються на основі впливу найважливіших чинників (факторів). На вітчизняних підприємствах по факторні розрахунки завжди супроводжувались розробкою планів із підвищення продуктивності праці та зниження витрат на виробництво продукції. Нормативна база планування складається із системи норм і нормативів. Нормативний метод планування - не один із методів обґрунтування планів, що використовується на всіх стадіях планової роботи: у ході економічного аналізу результатів господарської діяльності, у визначенні потреби в різних видах ресурсів.


В процесі планування важливо визначити, що і як повинна планувати держава, а що - самі суб'єкти господарювання. Щоб вирішити цю проблему розглянемо види планування. За змістом і формою прояву розрізняють такі види (форми) планування і планів: 1. З точки зору обов'язковості планових завдань розрізняють директивне та індикативне планування. Директивне планування - це процес прийняття рішень, які мають обов'язковий характер для об'єктів планування. Вся система соціалістичного народногосподарського планування носила виключно директивний характер, силу закону. Директивні плани м


Організація планування на підприємстві може бути побудована на принципах централізації або децентралізації планових розрахунків та їх об'єднання (інтеграції) в єдиний план. При цьому окремі види планів (бізнес-план) доцільно розробляти з центру (наприклад, відділу планування) з підключенням відповідних відділів для деталізації розділів. Інші види планів можна розробляти з урахуванням децентралізації, що визначається завданнями, які розв'язуються підприємством. В загальному вигляді в кожної компанії є центральний відділ планування або будь-функціональний відділ з функціями


10.1. Основні положення планування. Планування як функція управління підприємством — об'єктивно необхідний процес визначення цілей діяльності на визначений період, а також засобів, способів і умов їхнього досягнення. Саме планування поєднує структурні підрозділи підприємства (організації) загальною метою діяльності, надає всім процесам однієї спрямованості і координації, завдяки чому найбільш повно й ефективно використовуються наявні ресурси, професійно вирішуються різноманітні управлінські завдання. — виникає необхідність визначити переглянуті цілі організації після реалізації раніше установлених цілей, щоб продовжити термін існування організації (внутрішнє середовище)


Розрахунок планових показників. План виробництва та матеріально-технічного забезпечення. Праця і заробітна плата. Комплексні витрати. В бізнес-плануванні гнучко поєднуються виробничі і ринкові, фінансовіі технічні, внутрішні та зовнішні аспекти діяльності підприємства. Діючі підприємницькі структури, які здійснюють реструктуризацію та диверсифікацію виробництва. В умовах зростаючої конкуренції більшість підприємницьких структур вимушені постійно дбати про вдосконалення продукції, освоєння випуску новітніх конкурентноспроможних товарів і послуг, що призводить до значних структурних зрушень у виробництві.


1. Сутність та зміст планування як функції менеджменту. Під плануванням розуміють відносно відокремлений вид управлінської діяльності, який визначає перспективу та майбутній стан організації. Залежно від спрямованості та характеру завдань, що вирішуються, розрізняють три види планування: стратегічне, тактичне та оперативне. Директивне планування (обов'язкове, таке, що підлягає неухильному виконанню) припускає застосування насамперед командно-адміністративних важелів для забезпечення досягнення поставлених цілей. Така форма планування застосовувалася у країнах з неринковою економікою, де використовувалася централізована система планування.


Інформаційну базу бізнес-планування можна умовно розділити на дві групи даних: внутрішні (які можна одержати безпосередньо на підприємстві – фінансова та статистична звітність, інформація управлінського обліку) та зовнішні (одержання яких передбачається із зовнішнього середовища функціонування підприємства – статистичні бюлетені, маркетингові дослідження ринку, нормативно-правові параметри, ін.). 4. Охарактеризуйте зовнішню та внутрішню функції розробки бізнес-плану. 5. Якими є джерела інформації для розробки бізнес-плану підприємства? 6. На чому базується методологічна схема розробки бізнес-плану підприємства?


План – це система взаємозалежних, об’єднаних загальною метою завдань, що забезпечують реалізацію цілей виробничої системи. Планування об’єднує структурні підрозділи підприємства спільною метою, надає всім процесам односпрямованості й скоординованості, що дозволяє найбільш повно й ефективно використовувати наявні ресурси, комплексно, якісно та своєчасно розв’язувати різноманітні завдання управління. Для ринкових умов господарювання об’єктивними є більш високі вимоги до рівня наукової обґрунтованості різних видів планів.


Економічний прогноз визначає основні напрями розвитку економіки і відбиває сукупність складних зовнішніх і внутрішніх зв’язків та залежностей між ланками і секторами економіки. Планування – це процес підготовки управлінського рішення, який базується на обробці наявної інформації і містить конкретні цілі, визначає шляхи їх досягнення шляхом порівняльної оцінки альтернативних варіантів і прийняття найбільш ймовірного з них в очікуваних умовах. По формі і за змістом планування може бути директивним, індикативним і стратегічним. В чому полягає суть індикативного планування? Що таке стратегічне планування.


Прогнозування внутрішніх умов являє собою послідовну розробку економічного, науково-технічного, соціального та організаційного прогнозів. В залежності від тривалості планового періоду планування поділяється на перспективне і поточне. Перспективне планування на підприємстві охоплює довгострокове (стратегічне) і середньострокове. Із врахуванням горизонту планування перспективний план розробляється із різною отупінню деталізації. Довгостроковий план виражає переважно стратегію розвитку підприємства, в ньому представлені рішення, що стосуються сфер діяльності та вибору її напрямків.


Типи внутрішньофірмового планування стратегічне планування середньострокове планування поточне планування. Організація планування. Методи планового керівництва народним господарством. Типи внутрішньофірмового планування. [ виправити ] текст може містити помилки, будь ласка перевіряйте перш ніж використовувати.


Що таке стратегічне планування? В чому його важливість? Які є інструменти стратегічного планування та як їх застосовувати? Які етапи стратпланування та хто може його робити? Про все читайте тут. Що таке Стратегічне планування? Важливість діаграми подібності. Результатом проведення SWOT-аналізу є велика кількість внутрішніх і стратегічних проектів, які необхідно реалізувати. Діаграма подібності допомагає правильно групувати та об’єднувати ці проекти, проектуючи загальні риси та характеристики. Це допомагає розробляти проекти у спеціалізованих категоріях та зосереджуватися тільки на цих нішах.


Планування - це прогнозування (визначення) параметрів керуємого процесу (або результатов його діяльності) на основі сопоставлення інформації про потреби зовнішньої среди в результатах діяльності цього об'єкта і його можливостей з урахуванням розвитку самого об'єкта, що направлено на досягнення поставленої перед системою мети. У ринкових умовах організація, планування, мотивація, контроль і регулювання, які необхідні для формування і досягнення цілей, повинні бути як результативними, так і ефективними. Планування виконує велику роль, вирішуючи питання про те, якими повинні бути цілі організації, що повинна робити організація і як це робити.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

светлые и темные стороны патриархального быта в пьесе гроза сочинение

варвара шихарева чертополох том 3 воздаяние читать

веселые новогодние сценки для старшеклассников